IIIIIIHHHHH!!!!

Hatar att springa till bussen. Kollade på klockan och den var bara 35.. min buss skulle komma 42 så jag trodde att den var för tidig så jag började springa, busschaffören var snäll och väntade på mig. Fast jag kolla nyss på SL och bussen som jag sitter på nu var för sen, så jag tog en tidigare buss men de e lungt. Då behöver jag inte stressa för att hinna till tuben sen.

Sting blir det idag, skönt. Jag gillar det stället men det är jobbigt att öppna när man är den nya, för då har man jobbet att dammsuga stället och det är ganska stort, men jag hinner klart med allt de på en halvtimme typ:P Lyssnar på musik samtidigt oxå så det blir lite roligare.
Igår kväll så var det bara att hoppa i säng. Jag ville duscha imorse så jag satte klockan på 6.00. Klev upp då och duschade. Har fant glömt hur skönt det känns att duscha på morgonen innan jobb/skola. Men det kommer jag inte göra så ofta, sover hellre en halvtimme till lite då och då:)

...me and running do not go togeter...

0 kommentarer: