känns nästan som att man flyttar ut....

Nu är allting klart för min utflyttning kan man kalla det för. Har bara en liten sak kvar och det är mina grejer som jag ska ha i vardagsrummet. Annars så är egentligen allting klart. Ska sova här för första gången ikväll och imorrn så får jag sova hemma hos Martin:)
Tyvärr så kommer jag inte komma hem till honom förren efter sju imorrn. Måste hjälpa mama med tvätten och så. Men får se om jag ska jobba imorrn eller inte, Fanny ringer när som helst ju men det känns jätte bra att jag kommer få ett heltidsjobb nu:) Det behöver jag verkligen:)

Snart är det mat...



.. im hungry and i want food..

2 kommentarer:

Bissään 28 oktober 2009 kl. 10:40  

Vet du vad du kan använda? Kokande vatten och massa YES-diskmedel :) skitbra. Och sen är det bara upprepa proceduren flera gånger så kommer det slinka igenom fortare.

Alternativt *äckliga varianten* plocka bort rören och rensa avloppet.. *ryser*

Nella 28 oktober 2009 kl. 13:00  

men det är ju lite svårt att plocka bort rören för de sitter ju under badkaret.. men det är inte så långt kvar tills stambytet:D